Gyors tonhal saláta /251 kalória/

halak.pngGyors tonhal saláta

Ez a recept a tipikus gyorsan összedobom saláta, mégis nagyon finom. Az olyan halimádóknak mint én a mennyei ízek kavalkádja:)

 

tonhalsalata.png

Kalóriabázis:

A hozzávalókat a http://kaloriabazis.hu oldalról válogattam össze, persze bármit lehet módosítani.Ezen az oldalon beállíthatod a hozzávalókat. Vagy hogy mennyit szeretnél fogyni, és ezt mikorra érnéd el. Így ha regisztrálsz minden nap láthatod mennyit ehetsz még aznap. Ha még nem számoltál kalóriát, elég ha a konyhában van egy mérleg melletted egy idő után úgyis megjegyzed miből mennyit pakolj a salátádba.Ez például egy NAGY adag lesz, szóval ebédre bőven el lehet fogyasztani.A lentebb látható táblázatból kiderül hogy az enyém 251 kalória lett.

Recept:

-1 db Rio de mare tonhal konzerv (55g) - öntsünk le minél többet az olajból

-102 g jégsaláta

-1 szelet CBA toast kenyér (kettővel még kiadósabb) vagy Slimm toast kenyér (43.89 kalória)

-1 db paradicsom, vagy több koktélparadicsom

-3 g mozzarella sajt reszelve

-5 db olívabogyó (Miért jó?)

-2 szelet Sága selyemsonka natúr (Elhagyható nyilván, én szeretem az ízét és kevés kalória)

A hozzávalókat összekeverjük. Önthetünk még rá citromlevet, illetve egy főtt tojással megspékelhetjük a kész művet. Én most elhagytam belőle, de sokan tojással szeretik a tonhal salátát.Nálam kedv függő.(főtt tojás-88.4 kalória).Ha esetleg kevesled az öntetet (itt az olíva olaj adja meg a csúszósságás a salátának, ami a halon megmarad) akkor szórd meg a salátát oreganoval, és önts rá egy teáskanál olívaolajat (olívaolaj tk-26.51 kalória)
Én személy szerint a pirítóst felkockázva szeretem hozzáadni a salátákhoz. Egyszerű.Amint kiugrik a pirítóból a toast kenyér már is lehet kockázni míg még meleg.

halsalata.png